|
در این نشست، ظرفیتهای پیشبینیشده در قانون بودجه کشور برای توسعه خدمات سلامت الکترونیک و بهرهگیری از فرصتهای موجود جهت ایجاد درآمدهای پایدار در حوزه فناوری اطلاعات سلامت مورد بررسی قرار گرفت. همچنین روند اجرای برنامههای مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، توسعه زیرساختهای هوشمندسازی خدمات سلامت، ارتقای سامانههای الکترونیکی و راهکارهای افزایش بهرهوری در ارائه خدمات سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در پایان این دیدار، بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای فناوری اطلاعات در ارتقای کیفیت خدمات سلامت، توسعه خدمات الکترونیک و تحقق اهداف تحول دیجیتال در نظام سلامت تأکید شد.
|