دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

نشست مشترک معاون وزیر بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور نمایندگان کنسولگری عراق برگزار شد
 
نشست مشترک معاون آموزش وزیر بهداشت، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک و نمایندگان کنسولگری جمهوری عراق با هدف بررسی مسائل آموزشی و توسعه همکاری‌های علمی و دانشگاهی برگزار شد.
در این نشست، موضوعات مرتبط با دانشجویان عراقی شاغل به تحصیل در رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اراک مورد بررسی قرار گرفت و حاضران بر ضرورت ارتقای کیفیت آموزش، تقویت زیرساخت‌ها و تأمین تجهیزات آموزشی مورد نیاز برای دانشجویان بین‌المللی تأکید کردند.
همچنین، راهکارهای گسترش همکاری‌های آموزشی و علمی میان دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و عراق و ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده به دانشجویان خارجی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نمایندگان کنسولگری جمهوری عراق نیز ضمن قدردانی از حمایت‌ها و خدمات وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اراک در زمینه آموزش دانشجویان عراقی، بر تداوم و توسعه همکاری‌های مشترک و افزایش پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.
این نشست در راستای تقویت تعاملات علمی و آموزشی و توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه آموزش علوم پزشکی برگزار شد.
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۱۱:۰۳ - ۲۴/۰۳/۱۴۰۵   بازدید: ۱۰