دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مشاور اجرایی معاونت بهداشت وزارت بهداشت
 
دکتر جواد نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، به همراه دکتر جواد جواهری، معاون بهداشتی دانشگاه، با دکتر عزیزالله عاطفی، مشاور اجرایی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست، مهم‌ترین مسائل و برنامه‌های حوزه بهداشت، روند اجرای برنامه‌های سلامت‌محور، توسعه خدمات بهداشتی و راهکارهای ارتقای شاخص‌های سلامت در استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین طرفین بر ضرورت تقویت همکاری‌ها، حمایت از برنامه‌های حوزه بهداشت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و پیشگیرانه تأکید کردند.
در این دیدار، مسائل مرتبط با توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و برنامه‌های جاری دانشگاه علوم پزشکی اراک در حوزه سلامت نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۱۱:۰۳ - ۲۴/۰۳/۱۴۰۵   بازدید: ۱۱