دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

آیین افتتاح خانه بهداشت روستای قزلیجه با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی
 
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در حاشیه مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای قزلیجه با اشاره به لزوم محرومیت زدایی در حوزه سلامت، گفت: توسعه خانه های بهداشت به عنوان خط مقدم شبکه سلامت کشور، اولویت ماست تا ساکنان مناطق روستایی بتوانند از خدمات اولیه پزشکی و مراقبت های بهداشتی با کیفیت بهره مند شوند.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در حاشیه مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای قزلیجه با اشاره به لزوم محرومیت زدایی در حوزه سلامت، گفت: توسعه خانه های بهداشت به عنوان خط مقدم شبکه سلامت کشور، اولویت ماست تا ساکنان مناطق روستایی بتوانند از خدمات اولیه پزشکی و مراقبت های بهداشتی با کیفیت بهره مند شوند.


به گزارش خانه ملت؛ در مراسمی با حضور سید محمد جمالیان، رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، مسئولان بانک قرض الحسنه مهر ایران و جمعی از مسئولان استان، خانه بهداشت روستای قزلیجه با هدف ارتقای سطح سلامت و دسترسی آسان تر اهالی به خدمات درمانی، افتتاح شد.

جمالیان در حاشیه این مراسم با اشاره به لزوم محرومیت زدایی در حوزه سلامت، گفت: توسعه خانه های بهداشت به عنوان خط مقدم شبکه سلامت کشور، اولویت ماست تا ساکنان مناطق روستایی بتوانند از خدمات اولیه پزشکی و مراقبت های بهداشتی با کیفیت بهره مند شوند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران در احداث این پروژه، تصریح کرد: با بهره برداری از این مرکز، جمعیتی از اهالی روستای قزلیجه تحت پوشش خدمات فعال بهداشتی، مراقبت های مادر و کودک، واکسیناسیون و پایش سلامت قرار خواهند گرفت.

در پایان مراسم، مسئولان ضمن بازدید از بخش های مختلف خانه بهداشت، از تلاش های صورت گرفته برای آماده سازی این مرکز تقدیر کردند. مشارکت بانک مهر در ساخت این پروژه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی این بانک صورت گرفته است./

پایان پیام
منبع خبر:
خانه ملت
   تاریخ: ۱۱:۴۷ - ۰۵/۰۳/۱۴۰۵   بازدید: ۱۰