دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

ششمین جلسه ستاد مرکزی جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و سی‌وششمین جلسه از زمان تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.
 
این نشست با حضور دکتر جواد نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، پروین مفتح‌زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی، معاون فنی، رئیس گروه سلامت خانواده، کارشناسان جوانی جمعیت معاونت بهداشتی و جمعی از مسئولان و دبیران کمیته‌های مرتبط تشکیل شد.
هدف از برگزاری این جلسه، هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف دانشگاه و معاونت بهداشتی برای اجرای مؤثرتر سیاست‌های جمعیتی کشور عنوان شد.
ستاد جمعیت دانشگاه دارای ۹ کمیته تخصصی است که در این جلسه، رؤسای کمیته‌ها گزارش‌های خود را در زمینه بررسی روند اجرای برنامه‌های مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ارزیابی عملکرد کمیته‌های تخصصی در حوزه جوانی جمعیت و برنامه‌ریزی اقدامات آتی جهت ارتقای شاخص‌های جمعیتی و سلامت خانواده ارائه کردند.
همچنین پنجمین کمیته تخصصی با محوریت بهداشت و سلامت، دستورکارهایی شامل پیگیری مصوبات پیشین، بررسی احداث خوابگاه متأهلی دانشجویی جدید و وضعیت سقط جنین در استان را با مشارکت کمیته بررسی‌های ویژه دنبال کرد.
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۰۹:۱۷ - ۲۵/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۲