دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

دکتر جواد نظری، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاون درمان دانشگاه، رییس اداره امور آزمایشگاه و تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج)، از بخش‌های در حال راه‌اندازی این مرکز بازدید کرد.
 
در جریان این بازدید، روند آماده‌سازی بخش‌ها مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از ظرفیت‌های جدید درمانی تأکید شد.
گفتنی است دکتر نظری و همراهان در حاشیه این برنامه با بیماران و خانواده‌های آنان نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۰۹:۱۷ - ۲۵/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۲