دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

در آستانه هفته دفاع مقدس و در قالب اجرای طرح سپاس، جمعی از مسئولان با خانواده شهید والامقام محمدحسن محمدی دیدار کردند.
 
در این دیدار که با حضور دکتر جواد نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، رضا ربیعی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر تداوم راه آنان و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید شد.
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۰۹:۱۷ - ۲۵/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۴