دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سی‌تی‌اسکن بیمارستان والفجر تفرش با مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و با حمایت خیرین نیک‌اندیش سلامت، به زودی آماده ارائه خدمات به مردم شهرستان خواهد شد.
 
دکتر جواد نظری در دیدار با نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان، امام جمعه و فرماندار شهرستان تفرش ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: این پروژه با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک و تلاش‌های مسئولان شهرستان و شبکه بهداشت و درمان تفرش به مرحله نهایی رسیده و به زودی وارد مدار خدمت خواهد شد.
وی همچنین افزود: تجهیزات بخش ICU بیمارستان والفجر نیز به طور کامل آماده شده و ظرف روزهای آینده آماده خدمت‌رسانی خواهد بود؛ علاوه بر این، کمبود پزشکان متخصص در شهرستان نیز مرتفع خواهد شد تا مردم خدمات با کیفیت و به موقع دریافت کنند.
دکتر نظری در پایان تأکید کرد که حمایت خیرین و همکاری مسئولان شهرستان، نقش مهمی در ارتقای زیرساخت‌های درمانی و ارائه خدمات سلامت به مردم تفرش دارد.
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۰۹:۱۰ - ۲۳/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۱