دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای برخی پروژه ها در استان مرکزی شبانه روزی شده است
 
استاندار مرکزی گفت: برای اولین بار در استان مرکزی روند اجرایی برخی پروژه ها شبانه روزی شده است.
روند اجرای برخی پروژه ها در استان مرکزی شبانه روزی شده است استاندار مرکزی گفت: برای اولین بار در استان مرکزی روند اجرایی برخی پروژه ها شبانه روزی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی، با همراهی دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از مسئولان به منظور بررسی آخرین وضعیت ابر پروژه ملی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) به صورت سرزده از این پروژه، بازدید کرد.

استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید؛ ضمن رضایت از روند ساخت و ساز و تجهیز بخش های تکمیل شده بیمارستان، ابراز امیدواری کرد که بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش و فعالیت مجدانه عوامل اجرایی پیشبرد امور پروژه، خاطر نشان کرد: این بیمارستان در 2 سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و به مراحل پایانی کار نزدیک شده است.

دکتر مخلص الائمه با تاکید بر پیشرفت 96 درصدی پروژه، افزود: بخشی از مشکلات افتتاح دیرهنگام این پروژه ناشی از طول عمر طولانی روند اجرای پروژه و اجزا فرسوده است که ناچار به دوباره کاری شده و هزینه هایی گزافی را تحمیل کرده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: عمده تجهیزات وارد و در برخی از بخش ها، تجهیزات نصب شده و برخی طبقات با پیشرفت صد در صدی کامل هستند.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در استان مرکزی روند اجرایی برخی پروژه ها شبانه روزی شده که پروژه حضرت ولیعصر (عج) نیز بخشی از خدماتش به صورت شبانه روزی در حال انجام است.
منبع خبر:
شبستان
   تاریخ: ۱۰:۱۵ - ۱۹/۰۱/۱۴۰۳   بازدید: ۱