دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵

201 بیمار جدید کووید 19 در استان مرکزی شناسایی شد
 
به گزارش عصر شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان افزود: 64 نفر از بیماران جدید شناسایی شده برای پیگیری امور تخصصی درمانی در بیمارستان ها بستری شدند.وی بیان کرد: 137 نفر از این افراد نیز خدمات...
به گزارش عصر شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان افزود: 64 نفر از بیماران جدید شناسایی شده برای پیگیری امور تخصصی درمانی در بیمارستان ها بستری شدند.
وی بیان کرد: 137 نفر از این افراد نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: شمار مبتلایان به کرونا از زمان شیوع این ویروس تاکنون در استان مرکزی، به 127 هزار و 448 نفر رسیده است.
جمالیان افزود: 2 مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در 48 ساعت گذشته در استان مرکزی گزارش شده که بر این اساس، شمار فوتی های کووید 19 در استان مرکزی تاکنون به 3 هزار و 220 نفر رسیده است.
شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال 98 آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع خبر:
اقتصاد آینده
   تاریخ: ۲۳:۲۰ - ۱۵/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۷