دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵

دهمین اهدا عضو در استان مرکزی رقم خورد
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از وب دا مرکزی، سیده رضوان موسوی اظهار کرد: به فاصله 3 روز پس از ثبت نهمین اهدا، دهمین جانبخش اهل استان مرکزی نیز به همنوعان خود پس از مرگ خود، زندگی بخشید.

وی افزود: اهداکننده آقای ساسان صالحی، 57 سال سن داشت که در تاریخ 6 آبان ماه جاری، به دلیل خونریزی وسیع مغزی در بخش icu بیمارستان ولیعصر اراک بستری و متاسفانه به دلیل شدت جراحات دچار ضایعه مرگ مغزی شد.

کارشناس واحد فراهم آوری و شناسایی اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: سرانجام با اعلام رضایت خانواده این جانبخش، در تاریخ 12 آبان عمل پیوند انجام و مرحوم صالحی با اهدای کبد و کلیه های خود، جان چندین بیمار در صف انتظار را نجات داد.

انتهای پیام
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۸:۰۴ - ۱۴/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۳۲