دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵

افزایش 50 درصدی مرگ ومیر ناشی از گازگرفتگی در استان مرکزی
 
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در 10 ماه ابتدایی سال 1401 در استان مرکزی 9 فوتی ناشی از گازگرفتگی داشته ایم که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال که 6 فوتی بوده، رشد 50 درصدی داشته است.

به گزارش دیار آفتاب؛ بهروز ایران نژاد رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در 10 ماه ابتدایی سال 1401 در استان مرکزی 9 فوتی ناشی از گازگرفتگی داشته ایم که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال که 6 فوتی بوده، رشد 50 درصدی داشته است.

ایران نژاد افزود: به علت برودت هوا در روز های گذشته تعداد مسمومیت ها و قربانیان گاز مونواکسید کربن هم در استان افزایش داشته که به نظر می رسد با رعایت نکات ایمنی و هوشیاری در برابر قاتل خاموش می توان جلوی این حوادث تلخ را گرفت.

انتهای پیام/
منبع خبر:
دیار آفتاب
   تاریخ: ۱۴:۳۲ - ۰۴/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۰