دریافت اطلاعات ...
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵
چند لحظه صبر کنید ...
افزایش ابتلا به کرونا در استان مرکزی/شدت بیماری نگران کننده نیست
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به افزایش موارد ابتلا و بستری کرونا در استان مرکزی، نسبت به رعایت دقیق پروتکل های پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 هشدار داد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به افزایش موارد ابتلا و بستری کرونا در استان مرکزی، نسبت به رعایت دقیق پروتکلهای پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 هشدار داد.
منبع خبر:
ایسنا
تاریخ: ۰۷:۱۴ - ۲۲/۱۲/۱۴۰۱
بازدید: ۸
اخبار
مطالب
روزنامه ها
نشریات
بخش مدیریت