دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵

رنگ قرمز سه شهرستان استان مرکزی در موج نهم کرونا
 
با آغاز موج نهم کرونا شهرستان های تفرش، دلیجان و فراهان به رنگ قرمز درآمدند.
با افزایش شمار مبتلایان به کووید19
رنگ قرمز سه شهرستان استان مرکزی در موج نهم کرونا
با آغاز موج نهم کرونا شهرستان های تفرش، دلیجان و فراهان به رنگ قرمز درآمدند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ شهرستان های تفرش، دلیجان و فراهان در آخرین رنگ بندی کرونایی در وضعیت قرمز قرار گرفتند. 
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی، شهرستان های اراک و آشتیان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند. همچنین 7 شهرستان خمین، خنداب، زرندیه، ساوه، شازند، کمیجان و محلات نیز به رنگ زرد درآمدند.

به گفته اباذر افشار هیچ شهری در استان مرکزی در وضعیت آبی نیست و با توجه به نزدیکی آغاز سال جدیداز هم استانی ها می خواهیم تا حد امکان از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

گفتنی است در رنگ بندی وضعیت کرونایی رنگ قرمز به نشانه بسیار پرخطر و نارنجی پرخطر است. رنگ های زرد و آبی هم به معنی نسبتا پرخطر و عادی هستند.
   تاریخ: ۰۹:۲۳ - ۲۷/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۹