دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵

شیب افزایشی کرونا در استان مرکزی
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به شیب افزایشی کرونا در استان مرکزی گفت: در ماه جاری 156 مورد مثبت کرونا در این استان شناسایی شده اند.
علیرضا امانی دسرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد تعداد مبتلایان و بیماران با تست مثبت کرونا در چهار ماه اخیر با شیب ملایم و افزایشی در حال زیاد شدن است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: طبق آمارها تعداد بیماران با تست مثبت مراجعه کننده به مراکز درمانی در آذرماه 26 نفر، دی ماه 31 نفر و بهمن ماه 38 نفر بوده که این آمار تا به امروز و در اسفندماه به 156 نفر رسیده است.

وی تاکید کرد: این افزایش ناگهانی در اسفند بسیار نگران کننده است و لازم است مردم و مسئولان بار دیگر هشدارها را جدی بگیرند و زنگ خطر کرونا را شنیده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

امانی به فرا رسیدن عید نوروز و شروع سفرهای این تعطیلات و نیز ماه مبارک رمضان و دید و بازدیدهای مرسوم عید و این ماه عزیز اشاره کرد و گفت: هم استانی ها لازم است تا حد امکان از ماسک استفاده کرده و حتی المقدور از تجمعات خودداری کنند و به تهویه ی اماکن به خصوص سربسته اهمیت دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن هشدار افزایشی شدن کرونا گفت: اگر نسبت به این افزایش آمار بی تفاوت باشیم در ماه ها و شاید روزهای آینده دچار مشکل و گرفتار بحران دیگری از این بیماری خواهیم شد.
   تاریخ: ۰۹:۴۳ - ۲۷/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۰