دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵

31 پروژه حوزه سلامت استان مرکزی در هفته دولت آماده بهره برداری است
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 31 پروژه حوزه سلامت استان مرکزی در هفته دولت آماده بهره برداری است.

به گزارش دیار آفتاب؛ در جلسه ای با حضور امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاونین توسعه و بهداشت، مسئولین دانشکده های خمین و ساوه و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه در خصوص پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

علیرضا امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه جمع بندی پروژه های حوزه سلامت جهت افتتاح در هفته دولت استان مرکزی گفت: در هفته دولت در مجموعه استان مرکزی 31 پروژه بهداشتی، درمانی و اورژانس قابل افتتاح است که از 31 پروژه، پنج پروژه اورژانس در شهرستان های اراک، خمین و فراهان و 26 پروژه بهداشتی و درمانی شامل هفت پروژه شهرستان ساوه، پنج پروژه دلیجان، چهار پروژه کمیجان، سه پروژه فراهان، دو پروژه اراک، دو پروژه خمین، دو پروژه تفرش و خنداب نیز یک پروژه آماده افتتاح است.

انتهای پیام/
منبع خبر:
دیار آفتاب
   تاریخ: ۱۳:۳۰ - ۲۴/۰۵/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱