دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵

50 سند مالکیت کاداستری به نام دانشگاه علوم پزشکی اراک صادر گردید
 
50 سند مالکیت کاداستری به نام دانشگاه علوم پزشکی اراک صادر گردید
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی گفت: در راستای قانون ساماندهی املاک، از 70 پرونده تشکیل شده دانشگاه علوم پزشکی 50 فقره منجر به حدنگاری و صدور سند مالکیت شد.
به گزارش تابناک مرکزی،حسین دلاوری درحاشیه  دومین گردهمایی کشوری دبیران حقوقی، مدیران و کارشناسان حقوقی که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، افزود:دستگاه های دولتی استان مرکزی برای دریافت سند مالکیت املاک خود باید طبق قانون برای حدنگاری و مستندسازی اقدام کنند، زیرا فرایند صدور سند توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فراهم شده است.

وی درباره سند مالکیت اراضی کشاورزی نیز گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال 80 درصد اراضی کشاورزی استان مرکزی سنددار شوند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی گفت: اکثر دستگاهای دولتی اسناد خود را حدنگاری و به صورت کامل به اتمام رسانده اند که شامل املاک منابع طبیعی، نیروهای مسلح به صورت 100 درصد، شرکت مخابرات 92 درصد و دانشگاه ها هم 90 درصد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این همایش افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از دانشگاه های فعال در تمامی زمینه هاست و بیشترین متراژ را در ساخت و ساز ابنیه دارد.

دکتر امانی افزود: آمار و ارقام نشان از موفقیت این مدیریت دارد که سنددار کردن املاک دانشگاه، مولدسازی و … از جمله این موفقیت هاست.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۱۰:۲۹ - ۰۷/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۸