دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرکز اورژانس ۱۱۵ به مناسبت روز اورژانس

به مناسبت ۲۶ شهریورماه، روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور در مرکز اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی و پایگاه شهری «یسنا حسینی»، این روز را به کارکنان این حوزه تبریک گفت.
در جریان این بازدید، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی پرسنل اورژانس، اهمیت نقش آنان در امدادرسانی و نجات جان بیماران و مصدومان مورد تأکید قرار گرفت؛ همچنین از تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای اورژانس در خدمت‌رسانی به مردم استان مرکزی قدردانی شد.

 
منبع/نویسنده:
 
تاریخ: ۲۶/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۱