دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با رییس اتاق بازرگانی اراک

دکتر جواد نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مهدی میراشرفی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که با هدف گسترش همکاری‌های مشترک برگزار شد، موضوعاتی از جمله ظرفیت‌های اتاق بازرگانی در حمایت از طرح‌های حوزه سلامت، امکان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های دانشگاه و توسعه تعاملات اقتصادی و علمی میان دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین دو طرف بر لزوم استفاده از توانمندی‌های متقابل در جهت ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی استان و حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کردند.

 
منبع/نویسنده:
 
تاریخ: ۲۶/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۳