رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با گروه مطالبهگر مردمی شهرستان تفرش دیدار و پیرامون مسائل و چالشهای حوزه سلامت شهرستان گفتوگو کرد.
دکتر جواد نظری در این نشست با حضور معاونین دانشگاه، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده توسط مردم، بر اهمیت پیگیری مطالبات مردمی و ارتقای کیفیت خدمات سلامت در شهرستان تفرش تأکید کرد.
وی افزود: شنیدن دغدغههای مردم و پاسخگویی شفاف به آنان، یکی از اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی است و تلاش میکنیم با همکاری مسئولان شهرستان و شبکه بهداشت، مشکلات حوزه سلامت را به بهترین شکل ممکن رفع کنیم.
در این جلسه، اعضای گروه مطالبهگر مسایل و نیازهای خود در حوزه بهداشت و درمان، تجهیزات و نیروی انسانی را مطرح کردند و رئیس دانشگاه و معاونین به ارائه راهکارهای عملی برای پاسخگویی به این چالشها پرداختند.