دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵
برگزاری نشست مجازی با محوریت پزشک خانواده و نظام ارجاع

نشست روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
نشست روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با حضور دکتر محمدرضا ظفرقندی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر جواد نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، به‌ صورت وبیناری برگزار شد.
در این نشست که با محوریت «پزشک خانواده و نظام ارجاع» تشکیل شد، وزیر بهداشت ضمن تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های کلان حوزه سلامت کشور، بر ضرورت اجرای دقیق این برنامه تأکید کرد.
لازم به ذکر است در این نشست وبیناری، دکتر کمالی، معاون درمان و سایر اعضای مرتبط با موضوع "پزشک خانواده و نظام ارجاع" در دانشگاه علوم پزشکی اراک حضور داشتند.

 
منبع/نویسنده:
 
تاریخ: ۲۵/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۱