دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵
بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از بخش‌های در حال راه‌اندازی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج)

دکتر جواد نظری، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاون درمان دانشگاه، رییس اداره امور آزمایشگاه و تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج)، از بخش‌های در حال راه‌اندازی این مرکز بازدید کرد.
در جریان این بازدید، روند آماده‌سازی بخش‌ها مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از ظرفیت‌های جدید درمانی تأکید شد.
گفتنی است دکتر نظری و همراهان در حاشیه این برنامه با بیماران و خانواده‌های آنان نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

 
منبع/نویسنده:
 
تاریخ: ۲۵/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۱