دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت روز بهورز

دوازدهم شهریورماه، روز بهورز، فرصت ارزشمندی است برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه و بی‌وقفه کسانی که سنگ بنای نظام سلامت کشور را در دورترین نقاط شهری و روستایی نهاده‌اند.

بهورزان، به عنوان پیشگامان عرصه بهداشت، با دانش، مهارت و عشق به خدمت، همواره نقش بی‌بدیلی در ارتقای شاخص‌های سلامت ایفا کرده و به‌عنوان حلقه‌ای مطمئن میان مردم و شبکه بهداشتی کشور شناخته می‌شوند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از زحمات همه بهورزان شریف استان مرکزی که با وجود دشواری‌های فراوان، خالصانه و مسئولانه در مسیر تأمین سلامت جامعه تلاش می‌کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و امیدوارم همواره در سایه الطاف الهی، در خدمت به مردم عزیز و ارتقای سلامت جامعه موفق و سربلند باشند.

🔹 دکتر جواد نظری، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی

 
منبع/نویسنده:
 
تاریخ: ۱۲/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۱