دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به همراه معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک با دکتر نادرقلی ابراهیمی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این نشست، مهم‌ترین مسائل و چالش‌های حوزه بهداشت در شهرستان‌های استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت هم‌افزایی بیشتر میان دانشگاه و نمایندگان مجلس برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و رفع مشکلات موجود تأکید شد.

 
منبع/نویسنده:
 
تاریخ: ۰۸/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۱