دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت
 
دکتر جواد نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، به همراه دکتر بهزاد خوانساری‌نژاد، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، با دکتر شاهین آخوندزاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست، موضوعات مرتبط با توسعه فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، ارتقای زیرساخت‌های تحقیقاتی، حمایت از طرح‌های نوآورانه و تقویت ظرفیت‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین راهکارهای گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی، توسعه مراکز تحقیقاتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای جایگاه پژوهشی دانشگاه در سطح ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان این دیدار، بر حمایت از برنامه‌های پژوهشی و فناورانه دانشگاه و توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی در راستای پاسخگویی به نیازهای نظام سلامت، تأکید شد.
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۱۱:۰۳ - ۲۴/۰۳/۱۴۰۵   بازدید: ۱۰