|
در این نشست، موضوعات مرتبط با توسعه فعالیتهای پژوهشی و فناوری، ارتقای زیرساختهای تحقیقاتی، حمایت از طرحهای نوآورانه و تقویت ظرفیتهای علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک مورد بررسی قرار گرفت. همچنین راهکارهای گسترش همکاریهای علمی و پژوهشی، توسعه مراکز تحقیقاتی و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای ارتقای جایگاه پژوهشی دانشگاه در سطح ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در پایان این دیدار، بر حمایت از برنامههای پژوهشی و فناورانه دانشگاه و توسعه فعالیتهای تحقیقاتی در راستای پاسخگویی به نیازهای نظام سلامت، تأکید شد.
|