|
در این نشست، مهمترین مسائل و برنامههای حوزه بهداشت، روند اجرای برنامههای سلامتمحور، توسعه خدمات بهداشتی و راهکارهای ارتقای شاخصهای سلامت در استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین طرفین بر ضرورت تقویت همکاریها، حمایت از برنامههای حوزه بهداشت و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و پیشگیرانه تأکید کردند. در این دیدار، مسائل مرتبط با توسعه زیرساختهای بهداشتی و برنامههای جاری دانشگاه علوم پزشکی اراک در حوزه سلامت نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
|