|
در این نشست، دکتر علی صدوق عباسیان سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر مهدی حیدریزاده رئیس دانشکده دندانپزشکی و دکتر محسن سعیدی مدیر امور بینالملل دانشگاه نیز حضور داشتند. در این دیدار، موضوعات مرتبط با توسعه آموزش علوم پزشکی، ارتقای ظرفیتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه، گسترش رشتههای تخصصی و دندانپزشکی و برنامههای پیشروی دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین حاضران بر تقویت تعاملات علمی و آموزشی و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای ارتقای جایگاه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کردند.
|