دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی
 
دکتر جواد نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، با دکتر طاهره چنگیز، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر مهدی کدخدازاده، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست، دکتر علی صدوق عباسیان سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر مهدی حیدری‌زاده رئیس دانشکده دندانپزشکی و دکتر محسن سعیدی مدیر امور بین‌الملل دانشگاه نیز حضور داشتند.
در این دیدار، موضوعات مرتبط با توسعه آموزش علوم پزشکی، ارتقای ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه، گسترش رشته‌های تخصصی و دندانپزشکی و برنامه‌های پیش‌روی دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین حاضران بر تقویت تعاملات علمی و آموزشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای جایگاه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کردند.
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۱۱:۰۳ - ۲۴/۰۳/۱۴۰۵   بازدید: ۱۰