|
نشست روسای دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی کشور با حضور دکتر محمدرضا ظفرقندی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر جواد نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، به صورت وبیناری برگزار شد. در این نشست که با محوریت «پزشک خانواده و نظام ارجاع» تشکیل شد، وزیر بهداشت ضمن تبیین سیاستها و برنامههای کلان حوزه سلامت کشور، بر ضرورت اجرای دقیق این برنامه تأکید کرد. لازم به ذکر است در این نشست وبیناری، دکتر کمالی، معاون درمان و سایر اعضای مرتبط با موضوع "پزشک خانواده و نظام ارجاع" در دانشگاه علوم پزشکی اراک حضور داشتند.
|