دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از افزایش ۵۰ درصدی جذب پزشکان متخصص نسبت به سال گذشته و ارتقای خدمات درمانی در شهرستان تفرش خبر داد.
 
دکتر جواد نظری در نشست با مسئولان شبکه بهداشت و درمان تفرش اظهار کرد: برای تفرش یک پزشک اطفال، یک پزشک بیهوشی و همچنین یک متخصص داخلی در نظر گرفته شده و با چینش صحیح نیروها تلاش می‌کنیم از توان موجود به بهترین شکل بهره ببریم.
وی با تأکید بر نظارت قوی بر مسئولین فنی داروخانه‌ها افزود: استفاده از ظرفیت خیرین سلامت و برنامه‌ریزی برای پرداخت‌های پرسنلی و افزایش مبلغ پرداختی پزشکان، هدفمند است تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.
دکتر نظری ادامه داد: ضریب اشغال تخت‌ها در سال ۱۴۰۴ نشان‌دهنده افزایش ارائه خدمات به مردم است و تلاش‌ها برای ارتقای بخش پرستاری و تأمین نیرو ادامه دارد؛ همچنین اعتباربخشی درجه یک بیمارستان والفجر تفرش نشان‌دهنده زحمات و اقدامات مؤثر مسئولان شهرستان است.
وی با اشاره به نیروی انسانی فوریت‌های پزشکی گفت: ۱۳۵ نفر از مجموع ۲۶۵ نیرو، به جذب نیروهای فوریت‌های پزشکی اختصاص یافته و کمبود نیرو در اورژانس اراک نیز وجود دارد . اولویت ما جذب نیروهای بومی و فراهم کردن امکاناتی است که ماندگاری نیروها در شهرستان ها افزایش یابد.
دکتر نظری با قدردانی از تلاش‌های رئیس و مسئولان شبکه تفرش خاطرنشان کرد: تلاش‌های آنان قابل مشاهده است و دانشگاه علوم پزشکی اراک به دنبال توسعه مستمر خدمات درمانی در این شهرستان خواهد بود.
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۰۹:۱۰ - ۲۳/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۱