دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاونین خود از بخش‌های مختلف بیمارستان والفجر تفرش بازدید و با پزشکان، کادر درمان و بیماران دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاونین خود از بخش‌های مختلف بیمارستان والفجر تفرش بازدید و با پزشکان، کادر درمان و بیماران دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این بازدید، دکتر جواد نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن سرکشی به بخش‌های بستری، درمانی و اورژانس بیمارستان، با کادر درمان و بیماران به گفت‌وگو پرداخت و در جریان روند ارائه خدمات و نیازهای موجود قرار گرفت.
وی با قدردانی از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کارکنان گفت: تلاش شبانه‌روزی شما در خدمت به مردم قابل تقدیر است و دانشگاه علوم پزشکی اراک همواره به دنبال ارتقای کیفیت خدمات درمانی در شهرستان‌ها، به ویژه شهرستان‌های کمتر برخوردار، خواهد بود.
در ادامه بازدید، مشکلات و نیازهای بیمارستان بررسی شد و مسئولان دانشگاه بر پیگیری این مسائل و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود وضعیت خدمات‌رسانی تأکید کردند.
منبع خبر:
روابط عمومی
   تاریخ: ۰۹:۱۰ - ۲۳/۰۶/۱۴۰۴   بازدید: ۲