دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
پنج شنبه ۴ تیر ۱۴۰۵

خنداب میزبان اردوی جهادی سلامت محور
 
خنداب میزبان اردوی جهادی سلامت محور
جانشین قرارگاه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت : این قرارگاه هفته سوم اردیبهشت ماه در شهرستان خنداب، اردوی جهادی سلامت محور برگزار می کند.
به گزارش تابناک مرکزی،علی ستاری فر افزود : قرارگاه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک برنامه دارد، هفته سوم اردیبهشت ماه در روستای درمن شهرستان خنداب، اردوی جهادی سلامت محور برگزار کند.

وی ادامه داد: این اردو با هدف محرومیت زدایی و خدمت به مردم، در عرصه های پزشکی و خدمات درمانی با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر ارائه خدمات درمانی، فراهم کردن بستری برای خود سازی دانشجویان دانشگاه نیز از اولویت های مهم قرارگاه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه در نظر دارد تا از این فرصت بی نظیر برای ترویج فرهنگ خودباوری، کار گروهی، مسئولیت پذیری و دغدغه مندی استفاده کند.

وی تاکید کرد: پیرو فرموده های رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به گروه های جهادی، خود را موظف می دانیم که در طول اردو از ظرفیت های مردم منطقه بهره بگیریم و برای توانمندسازی و ایجاد امید در بین آن ها بکوشیم .

وی خاطرنشان کرد: انشاءالله این اردو به مدت سه روز از تاریخ 19 الی 21 اردیبهشت ماه و با همت از دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه برگزار خواهد شد .
ثبت نام این اردو تا 16 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و قرارگاه جهادی مهاجر از همه علاقه مندان خدمت محرومین برای شرکت در این اردوی جهادی دعوت میکند .
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۱۸:۰۲ - ۰۹/۰۲/۱۴۰۳   بازدید: ۱۱