دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵

وب دا - 15 هزار سرم در بیمارستان های استان مرکزی توزیع شد
 
مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در تمام بیمارستان های استان مرکزی سرم موجود است.
15 هزار سرم در بیمارستان های استان مرکزی توزیع شد
مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در تمام بیمارستان های استان مرکزی سرم موجود است.



به گزارش وب دا مرکزی، دکتر ژیلا محسنی بیان کرد: موجودی سرم در داروخانه های بیمارستانی را به صورت روزانه رصد می کنیم و تا رسیدن محموله های تخصیص داده شده کشوری، این میزان موجودی ها را مدیریت می کنیم.

وی افزود: تعداد بالای مراجعان به مراکز درمانی در پیک هفتم کرونا و نیاز به تزریق سرم، باعث توزیع نامتوازن سرم در بعضی از مناطق استان شد که با همکاری با سازمان غذا و دارو در زمان حاضر این مشکل مدیریت شده است.

وی تاکید کرد: افزایش موارد مثبت کرونا و نیاز به تزریق سرم در بسیاری موارد، باعث مصرف بیش از پیش سرم شده است و همین موضوع، در تأمین سرم مورد نیاز، مشکلاتی به وجود آورده بود.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۱:۵۵ - ۰۷/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۳