توصیه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به زائران اربعین حسینی
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:کلیه زائرانی کربلای معلا و شرکت در پیاده روی اربعین چنانچه 4 الی 6 ماه از واکسیناسیون آنها گذشته است واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:کلیه زائرانی که قصد سفر به کربلای معلا و شرکت در پیاده روی اربعین را دارند چنانچه 4 الی 6 ماه از واکسیناسیون آنها گذشته است نسبت به دریافت دوز یادآور و تکمیل روند واکسیناسیون خود اقدام کنند.
دکتر علی محمدی در ادامه گفت: از کلیه زائرین درخواست داریم ضمن رعایت بهداشت فردی نکات بهداشتی عمومی را در طول سفر جدی بگیرند و برای سهولت در سفر حتما از کفش سبک لباس خنک و کلاه و عینک استفاده کنند.
علی محمدی خاطرنشان کرد: چنانچه زائرین داروی خاصی را مصرف می کنند حتماً برای مدت سفر خود به مقدار کافی داروهای ضروری خود را به همراه داشته باشند.