دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵

22 بیمار جدید کووید 19 در استان مرکزی شناسایی شد
 
به گزارش عصر دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، اباذر افشار افزود: هفت نفر از بیماران جدید شناسایی شده برای پیگیری امور تخصصی درمانی در بیمارستان ها بستری شدند. وی بیان کرد: 15 نفر از این...
به گزارش عصر دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، اباذر افشار افزود: هفت نفر از بیماران جدید شناسایی شده برای پیگیری امور تخصصی درمانی در بیمارستان ها بستری شدند.

وی بیان کرد: 15 نفر از این افراد نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در 48 ساعت گذشته در استان مرکزی گزارش شده است.

افشار اظهار داشت: 111 نمونه تست کرونا در این بازه زمانی گرفته شده که از این تعداد 14 مورد مثبت اعلام شده است.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال 98 آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع خبر:
اقتصاد آینده
   تاریخ: ۲۱:۵۱ - ۲۱/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۵