دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵

اهدای اعضای مادر 35 ساله اراکی
 
اعضای بدن یک بانوی 35 ساله اراکی به چهار بیمار نیازمند اهدا شد.
بهنام محمودیه رئیس واحد شناسایی و فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی اراک از اهدای اعضای بدن یک بانوی 35 ساله اراکی به چهار بیمار نیازمند خبر داد.

محمودیه افزود: خانم فاطمه بیات عسگری، 35 ساله و اهل شهرستان اراک در تاریخ 27 مهر ماه امسال به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان، ولیعصر اراک و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد و کمیسیون پنج نفره پزشکی در تاریخ 16 آذر مرگ مغزی او را اعلام کرد.

او اضافه کرد: با اعلام رضایت از سوی پدر و مادر و همسرش در 17 آذر ماه پیکر مرحومه عسگری به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل و در تاریخ 18 آذرماه اعضای بدن این بیمار شامل قلب، کبد و دو کلیه به 4 بیمار نیازمند پیوند شد.

از این مادر اراکی یک پسر 14 ساله نیز به یادگار مانده است.
   تاریخ: ۱۵:۰۳ - ۱۹/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۸