دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵

شیب افزایشی کرونا در استان مرکزی
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به  شیب افزایشی کرونا در استان مرکزی هشدار داد: مبتلایان به کرونا در ماه های اخیر در حال افزایش است.

به گزارش دیار آفتاب؛ امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بررسی ها نشان می دهد تعداد مبتلایان و بیماران با تست مثبت کرونا در چهار ماه اخیر با شیب ملایم و افزایشی در حال زیاد شدن است.

وی افزود: طبق آمارها تعداد بیماران با تست مثبت  مراجعه کننده به مراکز درمانی در آذرماه 26 نفر، دی ماه 31 نفر و بهمن ماه 38 نفر بوده که این آمار تا به امروز و در اسفندماه به 156 نفر رسیده است.

وی تاکید کرد: این افزایش ناگهانی در اسفند بسیار نگران کننده است و لازم است مردم و مسئولان بار دیگر هشدارها را جدی بگیرند و زنگ خطر کرونا را شنیده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 امانی به فرا رسیدن عید نوروز و شروع سفرهای این تعطیلات و نیز ماه مبارک رمضان و دید و بازدیدهای مرسوم عید و این ماه عزیز اشاره کرد و گفت: هم استانی ها لازم است تا حد امکان از ماسک استفاده کرده و حتی المقدور از تجمعات خودداری کنند و به تهویه ی اماکن به خصوص سربسته اهمیت دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن هشدار افزایشی شدن کرونا گفت: اگر نسبت به این افزایش آمار بی تفاوت باشیم در ماه ها و شاید روزهای آینده دچار مشکل و گرفتار بحران دیگری از این بیماری خواهیم شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
دیار آفتاب
   تاریخ: ۲۲:۰۲ - ۲۶/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۸