دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک
جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵

دستگاه سی تی آنژیوگرافی برای اولین بار وارد استان مرکزی شد
 
دستگاه سی تی آنژیوگرافی برای اولین بار وارد استان مرکزی و بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) اراک شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک، دستگاه سی تی آنژیوگرافی برای اولین بار وارد استان مرکزی و بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) اراک شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این خصوص گفت: امروز برای اولین بار با پیگیری های انجام شده، بعد از سال ها دستگاه سی تی آنژیوگرافی وارد استان شد.

علیرضا امانی اظهار کرد: این دستگاه از نوع 128 اسلایس است؛ اکثر دستگاه ها در کشور از نوع 64 اسلایس است.

وی افزایش کیفیت تصویربرداری و تشخیص دقیق تر برای متخصصین را از مزایای این دستگاه برشمرد و افزود: ورود این دستگاه اقدام بسیار خوبی است که انجام شده، اولین دانشگاهی بودیم که توانستیم مقدمات تحویل دستگاه سی تی آنژیوگرافی را از وزارت بهداشت دریافت کنیم.

پایان پیام/
   تاریخ: ۱۷:۵۴ - ۲۰/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۸