رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از پرداخت هدیه مناسبتی به کارکنان دانشگاه به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خبر داد.
دکتر جواد نظری با تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: در راستای تکریم و قدردانی از تلاشهای ارزشمند کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک، مبلغ ۳ میلیون تومان به عنوان هدیه مناسبتی به تمامی کارکنان دانشگاه پرداخت خواهد شد.
وی افزود: کارکنان نظام سلامت در تمامی شرایط، بهویژه در روزهای دشوار و حساس، با تعهد و ایثار در مسیر خدمترسانی به مردم گام برداشتهاند و این اقدام، بخشی از قدردانی مجموعه دانشگاه از زحمات شبانهروزی آنان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: توجه به رفاه و معیشت کارکنان همواره از اولویتهای مدیریت دانشگاه بوده و در حد امکانات و ظرفیتهای موجود، تلاش خواهیم کرد زمینه ارتقای رضایتمندی همکاران را فراهم کنیم.