رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاونین خود با پزشکان متخصص بیمارستان والفجر تفرش دیدار و پیرامون چالشها و مسائل شغلی آنان گفتوگو کرد.
در این نشست که در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار شد، دکتر جواد نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور معاونین دانشگاه ضمن بررسی مشکلات و نیازهای پزشکان متخصص، بر ارتقای شرایط کاری و حمایت از نیروهای درمانی تأکید کرد.
وی افزود: تلاش و تعهد پزشکان متخصص در ارائه خدمات به مردم قابل تقدیر است و دانشگاه علوم پزشکی اراک همواره به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای افزایش رضایت شغلی و ماندگاری پزشکان در شهرستانها خواهد بود.
در این دیدار، پزشکان متخصص مسائل و چالشهای خود را در حوزه تجهیزات، نیروی انسانی و شرایط کاری مطرح کردند و مسئولان دانشگاه به بررسی راهکارهای عملی برای رفع مشکلات آنان پرداختند.